Veilig plaatsen van HVAC-installaties op hoogte

Bij The Airconditioning Company uit Wilrijk kiezen projectleiders zelf bij wie zie huren. Als projectleider HVAC kiest Johnny Janssens nu al één jaar steevast voor Euro Rent wanneer hij hoogtewerkers of schaarliften nodig heeft. Klantvriendelijke contacten en scherpe prijzen deden hem van verhuurbedrijf veranderen, maar het is de feilloze service die hem doet blijven.

Verhuurpartner bij uitstek

Janssens: “Vanaf dag één kon ik bij Euro Rent rekenen op een uitmuntende service. Het grote aanbod betekent dat je altijd vindt wat je nodig hebt. Wanneer je twijfelt welke machine precies bij jouw toepassing past, krijg je na één telefoontje het professionele advies dat je nodig hebt. Ze denken mee vooruit en stellen zich flexibel op, zoals het een bouwonderneming betaamt!

Met Ronny Elsermans als vast contactpersoon kunnen wij altijd rekenen op een klantgerichte aanpak. Zo kwam het al een tweetal keer voor dat ik per ongeluk de foute hoogtewerker bestelde voor onze toepassing, maar met hulp van Ronny werd dit snel en kosteloos rechtgezet. Dat je bij Euro Rent één aanspreekpunt hebt, zorgt ervoor dat alles in no-time opgelost wordt. Geen  everloos lange gesprekken met een balie of een zoektocht op de website, gewoon snel en efficiënt. Over de kwaliteit en de netheid van de machines kan ik niet klagen. Alle machines worden bij Euro Rent na vier jaar vervangen, waardoor ze altijd technisch volledig in orde zijn. De machines staan ook altijd precies klaar wanneer je ze nodig hebt. Heb je gehuurd voor een  voormiddag? Dan staat je machine er altijd voor jij op de werf aankomt, zonder pardon. Ook afmelden op het einde van de dag is doodeenvoudig. Dat bespaart ons als eindgebruiker heel wat tijd en kopzorgen. Kortom, voor ons betekent Euro Rent een uitmuntende service, een groot aanbod en concurrentiële prijzen.”

Veilig werken op hoogte

In onderstaande video toont TAC de samenwerking in de praktijk op één van de vele TAC werven waar Euro Rent in staat voor al het materieel om veilig op hoogte de installatiewerken uit te voeren.

Recente projecten:

Stofvrije afbraak van appartementsgebouw