Lopende rekening

Zakelijke klanten welke op regelmatige basis huren, kunnen een “lopende rekening” aanvragen. Ze betalen géén waarborg bij het ondertekenen van een huurcontract en genieten een betalingstermijn voor de betaling van onze facturen.

Huren met gemak

Huren op rekening is gemakkelijk en biedt tal van voordelen:

• Klanten met een lopende rekening ontvangen éénmaal per maand een factuur waarop alle verhuring van de afgelopen maand aangerekend worden.
  • Een lopende rekening geeft het gemak een bestelling erg snel te kunnen plaatsen in alle Euro Rent vestigingen.
  • Een huurwaarborg is niet nodig.
  • Ook voor werknemers van de betreffende firma is dit erg gemakkelijk. Met een officiële bestelbon van de opdrachtgever hoeven zij niet elke keer een waarborg te betalen én na retournering van de machines is afrekenen niet nodig.
  • Betaling is pas nodig na ontvangst van de maandelijkse factuur. Dit zorgt voor minder administratieve handelingen.
  • Wie komt in aanmerking?

Niet elke professional kan genieten van het voordeel van een lopende rekening. Elke aanvraag wordt bekeken door onze kredietverzekeringsmaatschappij en er wordt rekening gehouden met de huurgeschiedenis en enkele andere factoren om een lopende rekening toe te kennen, te behouden of stop te zetten.

Lopende rekening aanvragen

Bent u professioneel en (nieuwe) klant van Euro Rent en wilt u een lopende rekening aanvragen? Registreer dan online snel en eenvoudig uw aanvraag. Van zodra uw aanvraag goedgekeurd wordt door onze kredietverzekeraar, brengen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze administratie op 03 360 51 69.

Aanvraagformulier lopende rekening

Adresgegevens(Vereist)
    Naam(Vereist)
    Voor het opsturen van digitale facturen
    DD slash MM slash JJJJ
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.