Coronavirus update

Instructies voor afmelden machine(s) vanwege COVID-19

Ons land is, net als de rest van de wereld, behoorlijk op haar kop gezet door de uitbraak van het coronavirus. De maatregelen omtrent het coronavirus raken ons allemaal. Gezien de recente ontwikkelingen in de strijd tegen de verspreiding van het Coronavirus en de opgelegde sluitingsmaatregel door de overheid, werkten we sinds 18 maart achter gesloten deuren.

Euro Rent heeft besloten om vandaag 20 maart om 17.00 uur haar vestigingen te sluiten tot en met 5 april. Een verlenging van deze periode zal afhankelijk zijn van eventueel verdere overheidsmaatregelen. Een lastige en drastische maatregel, maar in de huidige omstandigheden is dit de enige juiste beslissing.

Consequenties sluiting

Concreet betekent de sluiting dat er geen materieel meer gehuurd of ingeleverd kan worden op onze vestigingen in Deurne en Sint-Niklaas. Een speciale regeling werd uitgewerkt voor klanten met materieel (huurcontracten korte termijn) in hun bezit. Onderstaand volgen de te volgen stappen voor het afmelden van uw machine(s) en het stopzetten van het huurcontract.

Procedure afmelden machine(s):

1. Afmelden van uw toestel kan uitsluitend per email: deurne@eurorent.be of sint-niklaas@eurorent.be
  2. Vermeld het bonnummer van uw huurcontract
  3. Op datum en uur van afmelding wordt de huur stopgezet
  4. De huur stopt tot 2 dagen na heropening van Euro Rent

Track&trace-systeem

De meeste van onze machines zijn uitgerust met een track&trace systeem. Na afmelden vertrouwen wij op uw eerlijkheid dat de machine(s) niet meer worden gebruikt. Indien er nadien toch nog gebruik wordt gemaakt van de machine(s), wordt de volledige sluitingsperiode in rekening gebracht.

Goede huisvader

Na het afmelden blijft u als een goede huisvader verantwoordelijk voor de machine(s) en blijven onze algemene voorwaarden van toepassing tot aan het moment dat de machine(s) weer in ons bezit is/zijn.

Retourneren na opheffing sluiting

Na opheffing van de sluitingsperiode gelden de volgende 2 opties voor het retourneren van het materieel:

1. U brengt de machine(s) zelf naar één van onze vestigingen:
    Na datum heropening van Euro Rent heeft u 2 dagen de tijd om de gehuurde machine(s) binnen te brengen. Indien wij de machine(s) niet retour ontvangen binnen deze 2 dagen, herstart de huurperiode vanop datum heropening.
  2. U wenst ophaling door onze diensten te laten uitvoeren:
    Gelieve duidelijk in uw mail te vermelden “OPHALING DOOR EURO RENT” met vermelding van het ophaaladres. Onze gebruikelijke transporttarieven zijn van toepassing.

Wij wensen iedereen veel sterkte in deze moeilijke periode en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,
Kris Coppens
Gedelegeerd bestuurder COPCO NV

Kijk ook op https://www.info-coronavirus.be/nl/ voor alle actuele informatie van de overheid over het coronavirus.

Bouwliften catalogus - Goederen- en personenliften
Code van goede praktijk steigers
Coronavirus STOP