Coronavirus update

25/03/2021 - Update Coronavirus|Covid-19

Wij blijven open!

Beste klanten,

Wegens de door het Overlegcomité aangescherpte COVID-19 maatregelen, vragen wij onze klanten om machines en gereedschappen zoveel mogelijk op voorhand online te reserveren. Onze filialen in Deurne en Sint-Niklaas blijven volledig open voor het afhalen én huren van machines. Een afspraak maken voor het ophalen en retourneren van machines in onze verhuurwinkel is niet nodig.

Aan de slag met Euro Rent

Zowel professionele als particuliere klanten kunnen in onze huurwinkels terecht voor de huur van al hun bouw- en tuinmachines. Ook op zaterdagen zijn wij geopend.

Voorzorgs- en veiligheidsmaatregelen

Wij volgen de richtlijnen van de regerering en vragen u bij uw bezoek aan één van onze winkels rekening te houden met de volgende Coronamaatregelen die van toepassing zijn:

1. Dragen van een mondmasker is verplicht.
  2. Ontsmet uw handen bij binnenkomst met de daarvoor voorziene antibacteriële handgel.
  3. In onze winkels laten wij een beperkt aantal klanten per keer toe.
  4. Respecteer de sociale afstand van 1,5 meter.
  5. Betaal enkel met bank- of kredietkaart. Wij accepteren géén cash geld.
  6. Afhaling en retournering van materieel kan alleen in de speciaal voorziene zones. Er wordt slechts 1 persoon toegelaten in deze zone.
  7. Onze medewerkers respecteren de social distancing regel van 1,5 meter en kunnen u niet helpen bij het laden en lossen van materieel. Uiteraard blijft laden en lossen met onze laadbrug nog steeds mogelijk. Maar U dient zelf het materieel op de brug te plaatsen en in- of uit te laden.
  8. Om leveringen veilig te laten verlopen, dragen onze chauffeurs handschoenen en mondmaskers en hebben zij ontsmettingsmiddelen bij zich. We vragen de afstand van 1,5 meter te respecteren.
  9. Na elke verhuring worden al onze machines grondig gereinigd. Om mogelijke besmetting te minimaliseren, draagt u het beste handschoenen tijdens het gebruik van de machine(s) en bij het ophalen/retourneren ervan.

Openingsuren:

U kunt bij ons terecht op de volgende dagen en uren:

• Maandag t.e.m. vrijdag: 07u30-12u15 en 13u00-17u00
  • Zaterdag 8u30-12u15 en 13u00-17u00

Stay safe en we zien je graag snel weer bij ons in Deurne of Sint-Niklaas!

Met vriendelijke groeten,
Kris Coppens
Gedelegeerd bestuurder COPCO NV

Kijk ook op https://www.info-coronavirus.be/nl/ voor alle actuele informatie van de overheid over het coronavirus.

Bouwliften catalogus - Goederen- en personenliften
Code van goede praktijk steigers
Coronavirus