V33 Combivoordeel

Dat u bij Euro Rent terecht kunt voor deskundig advies en het huren van professioneel materieel weet u al langer. Maar weet u ook dat u bij het huren van o.a. parketschuurmachines 10% extra korting ontvangt op onze toch al lage prijzen van V33 afwerkingsproducten?

Is uw oude parketvloer aan renovatie toe? Dan is het schuren van uw parket met onze professionele schuurmachines een prima manier om uw geliefde parketvloer een nieuw leven en een nieuw uitzicht te geven. Parket schuren neemt de oneffenheden weg die kunnen ontstaan bij ouder parket. Zo wordt de vloer weer helemaal glad. Na het schuren behandeld u de vloer met een V33 product naar keuze. Bijvoorbeeld een lak, hardwaxolie of eventueel een gekleurde tint.

Tot eind maart 2019 renoveert u uw houten vloer nóg voordeliger. Bij de huur van een schuurmachine ontvangt u van ons een coupon voor 10% korting op alle V33 onderhouds- en houtbeschermingsproducten. Nog niet zeker van de juiste kleur vernis? Geen probleem. U kunt bij ons een aantal stalen bekijken en zelfs meenemen naar huis. Zo kunt u op uw gemak het juiste afwerkingsproduct kiezen. Uw korting blijft namelijk geldig tot eind maart. Profiteer van dit combi-voordeel!

Uw Combivoordelen:

• Combipakket 1: band- en kantenschuurmachine met 12,5% korting
  • Combipakket 2: band- + kanten- + vlakschuurmachine met 18% korting
  • Combipakket 3: schuurmachine + V33 afwerkingsproduct met 10% korting op V33
  • Stofarm schuren met onze machines
  • Ongeopende blikken nemen wij zonder probleem terug
  • Wij verkopen schuurpapier van korrel 16 tot korrel 120
  • Niet gebruikt schuurpapier nemen wij zonder probleem terug
  • Gratis advies
  • Één adres voor uw volledige parket renovatie

Bouwliften catalogus - Goederen- en personenliften
Code van goede praktijk steigers